dinsdag 7 april 2020

Er was eens een kabouter genaamd Harry. Harry woonde met zijn twee broers in Oslo. Harry had altijd al een grote droom om ver te reizen. Op een dag verveelde Harry zich zo erg, dat hij bij een vliegveld ging kijken. Hij ging op een bankje zitten en kijken hoe de vliegtuigen gingen opstijgen en landen. Maar opeens; ‘huh, het bankje begint te bewegen!’ Ineens ziet Harry dat hij niet op een bankje zit, maar op een KOFFER! Dan verdwijnt Harry in een donkere ruimte en ziet dan nog veel meer koffers. Harry kan geen uitweg vinden en na een tijdje voelt Harry iets heel erg trillen. Wat gebeurt er nou?! 

8 uur later………
Harry wordt wakker van licht. Hij ziet weer de bewegende bankjes en zit zelf ook op iets dat beweegt. ‘huh een lopende band?’ Harry springt ervan af en kijkt om zich heen. ‘Waar ben ik beland?!’
Harry ziet veel mensen lopen en hij vlucht naar buiten. Al snel ziet hij een bordje met: ‘welkom in Nederland.’ ‘Oh nee’ denkt Harry. ‘Ben ik zo ver van huis?!’ ‘WAT MOET IK NOU DOEN?’
Harry denkt na en bedenkt zich dan: ‘Ik wil naar een leuke stad waar ik misschien mensen gezelschap kan houden!’ Harry pakt een kaart van Nederland en prikt met zijn ogen dicht een plaats waar hij naartoe zal gaan. Harry doet zijn handen voor zijn ogen en prikt:
‘Amersfoort! Daar gaan we naartoe.’ Harry pakt een kaart van Amersfoort en kiest dan nog een bepaalde wijk in Amersfoort. ‘Heel Amersfoort is wel erg enthousiast.’ ‘Ik ga naar Kattenbroek!’
Harry gaat uitzoeken hoe hij in Kattenbroek komt vanaf Schiphol. Hij hoopt er begin maart aan te komen.

Wordt vervolgd…………….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten